//The Kayzèr™


♥ | Jangan Terlalu Mudah Cintai Aku, Kerana...
Saturday, September 29, 2012 | 1 people talking
...kerana aku tidak kekal, dan aku akan mengecewakan kamu jika aku mati.



Jangan terlalu mudah mencintai aku, kerana aku akan mati suatu hari nanti dan aku akan kecewakan kamu. Aku tidak kekal...

Tapi cintailah Allah dahulu, sesungguhnya Dia adalah Kekal, tidak dihidupkan oleh sesiapa dan tidak akan mati selama-lamanya. Dia adalah Tuhan yang tidak pernah tidur.

Tetapi aku? Aku tidak kekal...

Kemudian apabila kamu sudah mendapatkan cinta dan redha-Nya, maka cintailah aku. Tetapi ingat, akhirnya aku akan kecewakan kamu juga...

Selamat beribadah sahabat2ku semua.


Where else to find me:
@AtifaLiaa
Atifah Nur Alia



Jazakumullahu khayran kathira for reading my post :)




Older Post . Newer Post



Copyright © 2012 Kayzèr™